söndag 26 augusti 2012

Tyst o tomt

En vecka som sambo och jäklar vilken skillnad det blir när barnen försvinner och andra halvan veckopendlar. Från 120 tempo till....knäpptyst! Får lite panik av att grabbarna bara vill sitta framför datorn hela dagarna och lilltjejen gapar o inte sitter still en sekund (läs klänger på mig!). Synd när vi var så himla aktiva förra året innan borelia o all allergi.
Det kröp i kroppen lite och jag var tvungen att ta en promenad - efter dryg 200 m var jag uttråkad och försökte mig på att springa lite. Knät höll nästan hela 3,5 km, gjorde dock ont i nerförsbacken men kan jag hålla det till det så är jag nöjd. 

Måste bara dela med mig av Ueli Stecks rekordklättring på Eiger med fantastiska 'Welcome Home, son' av Radical Face som soundtrack. Hela filmen 'Swiss Machine' visades förra hösten på Banff Filmfestival och det är helt otroligt vilken maskin han är!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar