torsdag 23 augusti 2012

Aim pepp

En dryg vecka kvar till det jag sett fram emot sen vi gick i mål i Lindvallen förra året....REVANSCH! Några sekunder sena i mål var mycket bittert och jag hoppas vi lärt av våra misstag. Vi hade ju en plan..vi får se till att hålla den bara. Sen har ju jag betydligt mycket mer cykelträning i benen vilket jag hoppas kommer hjälpa mig att må lite bättre. Startfältet i Hemsedal är betydligt större än det i Sälen förra året - nästan 60 damlag i år. Tror vi har som mål att hamna på övre halvan i alla fall. Förhoppningsvis lyckas vi ta lite 'roligare' kontroller med mer poäng i år så vi kanske slipper fara runt som skottspolar.

Sista träningsveckan kommer bestå av klättring idag, simning imorgon, simning + cykel måndag, cykel + klättring tisdag eller onsdag. Kan ju inte springa pga mitt taskiga höger knä men funderar på att ge mig på en liten vandring om det inte blir klättring på tisdag.

Sugen på att vara med? Titta va kul det är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar